Preguntes freqüents
Si tens algun dubte, pots trobar resposta en aquesta secció a les preguntes més freqüents
En el cas que no trobis resposta a la teva pregunta, pots contactar amb nosaltres aquí.
Garantim la qualitat dels productes, així com la qualitat del servei de lliurament a domicili. Per a nosaltres és important que rebis les teves compres amb tota la qualitat de producte, de frescor, d’envasament i amb un excel·lent servei de repartiment i lliurament.
Les parades en les quals has fet les teves comandes preparessin les teves compres amb el gènere de la millor millor qualitat.
En els productes frescos garantim tota la traçabilitat perquè no es trenqui la cadena de fred, conservant la qualitat i frescor dels mateixos quan els rebis.
Pots seleccionar el recollir la teva compra de manera presencial en el Mercat l’endemà sense haver de fer cues ni esperar. La teva comanda estarà preparada a les parades on hagis comprat.
Afegeix els productes que més t’agradin o els més habituals a la llista ràpida per fer la teva propera compra de manera molt més ràpida.
També pots canviar el nom a la teva llista.
Pots indicar una adreça de lliurament a domicili i afegir noves adreces de lliurament si prefereixes rebre la teva comanda a un altre lloc. En el moment en què tramitis la teva comanda, podràs seleccionar la direcció on vols rebre la teva compra.
Quan realitzes una comanda ho fas des d’un entorn segur amb xifrat de dades per a la teva tranquil·litat i confidencialitat. Les comandes es realitzen en un servidor segur amb protocol Secure Socket Layer (SSL) amb encriptació de dades per a assegurar-te la màxima protecció.
Pots realitzar el pagament de les teves compres amb targeta bancària, Visa, Mastercard, American Express, Maestro, i altres targetes financeres. També pots pagar amb Bizum i PayPal.